Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 7 Σεπτεμβρίου στο Dioni Boutique Hotel εκδήλωση του Δήμου Πρέβεζας με την συμμετοχή της Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων του Ισραήλ (ΙTTAA) και της Tus Airways, μέσω της εταιρείας της τουριστικού μάρκετινγκ CK Strategies.
Το παρών στην εκδήλωση του Δήμου Πρέβεζας έδωσαν τοπικοί φορείς, εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Πρέβεζας και του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πρέβεζας με αφορμή την συχνότητα των πτήσεων της Tus Airways κατά τις καλοκαιρινές περιόδους για καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Στην εκδήλωση εξετάστηκε και το ενδεχόμενο απευθείας συνδέσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ώστε να καταστεί η περιοχή τουριστικός προορισμός και για τους 12 μήνες τον χρόνο.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις με τους Ισραηλινούς Τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι έδειξαν έντονο ενδιαφέρον να έρθουν στην Πρέβεζα και να συμμετέχουν στις συναντήσεις.
Παράλληλα, ο Δήμος Πρέβεζας διοργάνωσε ένα ξεχωριστό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες όπου γνώρισαν την πανέμορφη θαλασσινή πολιτεία τους, το «νησί της Ηπείρου» και τα κρυφά διαμάντια της.
Η πρωτοβουλία αυτή του Δήμου, είναι η ανάπτυξη της αγοράς του Ισραήλ στην Πρέβεζα και στην ευρύτερη περιοχή της.